[Nerds] Flytting av datautstyr

Anders Christensen anders at idi.ntnu.no
Tue, 21 Oct 2003 16:52:24 +0200

Jeg har nettopp vært oppe på Dragvoll, der ITEA skal tømme et rom med
utstyr -- mest DEC-utstyr. I løpet av denne uka er det omkring en
tredjedel av rommet (20-25 kvm) som skal ut. Vi har klargjort at vi
har areal i realfagsbygget og i fysikkbyggene til å ta unna dette,
i alle fall midlertidig. Trolig dreier det seg om 25-30 paller.
Utstyret er musealt.

Vi trenger frivillige til å plassere utstyret på paller, samt til å
rulle det ut til lasterampe på Dragvoll og inn her på Gløshaugen.
Forhåpentligvis får vi transport denne uka (ellers må vi skaffe
ekstern transport).

Derfor:

  Er det noen som har lastebilsertifikat og bil med Z-lift?

  Er det noen som kan være med å lempe/pakke. Vi trenger trolig
  frivillige fra så tidlig som allerede onsdag ettermiddag/kveld.

  Er det noen som jeg kan ringe på ifm utrulling og mottak (jeg
  vet ennå ikke tidspunkt for når vi får transport, og dermed
  vet jeg ikke når vi trenger det ... men jeg kan 'få' transport
  med temmelig kort varslingsfrist; så dersom jeg har mobilnr til
  endel som kanskje kan eller ikke kan, så hadde det vært fint.

  Er det forresten noen som vet om et digert lager av paller og
  pallekarmer.

Send meg melding på e-post (anders@idi.ntnu.no), eller ring eller
send SMS (a la 'hei, jeg kan kanskje være med, ring når det er
aktuelt så ser vi om det går') til 918 97 181.

Med hilsen,
-anders