Dugnad på sammensetting av Cray

Anders Christensen Anders.Christensen@idi.ntnu.no
Tue, 6 Jun 2000 10:51:56 +0200 (MET DST)

Hei,

Det er planlagt at vi skal sette opp en Cray-maskin (det er
Cray nr 2 som NTNU kjøpte, jeg tror det er Y/MP'en?) i morgen
fra klokken 13.00 og utover. Dersom det er noen som har lyst
til å være med, så trenger vi personer til å hjelpe med såvell
bæring som sammenskuing, gode råd, hjelpsomme kommentarer,
fotografering etc etc. Erfaring med IKEA-møbel-sammenskuing
er ønskelig.

Det hele skal foregå i glassgården mellom Elektroblokk E og F
i morgen (onsdag 7 juni) fra klokken 13.00 og utover. Jeg er
usikker på hvor lenge vi vil holde på, men det fortsetter
sikkert endel timer etter arbeidstid.

Jeg tar gjerne imot «early warning» fra de som kommer, slik
at jeg vet noenlunde hvor mange vi blir og til hvilke tidspunkter
osv.

Med hilsen,
-anders