Jetmotortrehjulssykkelrace idag kl 16.00

Anders Christensen Anders.Christensen@idi.ntnu.no
Thu, 13 Apr 2000 15:11:46 +0200

Jeg tar meg den frihet =E5 videresende denne, som kan v=E6re av en viss
interesse for endel nerder. Dette foreg=E5r riktignok utend=F8rs, men det=
 =

skulle vel ikke v=E6re noe problem for friluftsmennesker som oss. =C5sted=
et
er -- s=E5vidt jeg vet -- i nordre ende av Plenen p=E5 Gl=F8shaugen. =

Med hilsen,
-anders

------- Forwarded Message

From: Ole Martin Hansen <Ole.M.Hansen@mtf.ntnu.no>
To: bjorn-ove.hilmo@capgemini.no
Cc: elin.thanem@fw.no, leif.buxrud@fw.no,
        Vitensenteret_Anders
	 <anders.christensen@idi.ntnu.no>
Subject: Sykkell=F8p med jet-motor p=E5 Gl=F8shaugen i dag torsdag 13 apr=
il =

    kl 16:00 og utover
Date: Thu, 13 Apr 2000 13:20:24 +0100

Hei
I ettermiddag, torsdag 13. april fra kl.16:00 og utover, skal det v=E6re
"banel=F8p" med egenkonstruerte trehjul-sykler utstyrt med jet-motorer.
L=F8pet er annonsert for pressen og jeg tror jeg kan anbefale at du tar
en tur og ser p=E5 det. L=F8pet g=E5r i parken mellom det huset jeg sitte=
r i
og elektro-bygget.

Med vennlig hilsen
Ole Martin Hansen

- - solen skinner alltid p=E5 de snille barna -

------- End of Forwarded Message