Innflyttingsfest + bursdag.

Magni Onsoien magnio@pvv.ntnu.no
Wed, 10 Nov 1999 21:12:05 +0100

Steinar Hamre:

> Nå har (for en definisjon av "har") Magni og jeg flyttet inn i ny
> leilighet på Lerkendal. Derfor hadde vi tenkt til å ha en innflyttingsfest
> snart. Nå har det seg sånn at jeg også har bursdag snart (9. november), og
> derfor passer det godt å en stor og fin fest den 12. november. (det er om
> _en_ uke.)

Og no er det blitt onsdag og vi har altså fest på laurdag. Sånn av
stolmessige grunnar (det er til ein viss grad koslegast å få ein stol å
sitte i på fest, synes eg) er det veldig fint og flott om folk kan sende
ein bitteliten mail (feks: echo 'jeg kommer' | mail -s fest magnio@pvv.ntnu.no)
og seie frå om dei kjem. Sjølvsagt gjeld denne invitasjonen også
kjærester og ektefeller og sambuarar og søsken og andre som av ymse
grunnar ikkje får denne mailen er sjølvsagt også velkomne :)

Tid og stad og slikt står i den forrige mailen Steinar sendte. Men
delar av vertskapet kan no stadfeste at ingrediensar til sjokoladekake er
skaffa til veie.

Magni :)
--
ulimit is good for you.