Innflyttingsfest + bursdag.

Steinar Hamre steinarh@stud.fim.ntnu.no
Sat, 6 Nov 1999 13:10:22 +0100 (MET)

N=E5 har (for en definisjon av "har") Magni og jeg flyttet inn i ny
leilighet p=E5 Lerkendal. Derfor hadde vi tenkt til =E5 ha en innflyttingsf=
est
snart. N=E5 har det seg s=E5nn at jeg ogs=E5 har bursdag snart (9. november=
), og
derfor passer det godt =E5 en stor og fin fest den 12. november. (det er om
_en_ uke.)

Det er fint om du sender mail og sier at du kommer, s=E5nn at vi har en
mulighet til =E5 estimere antall glass og stoler.
(gj=F8r det gjerne med en gang du leser dette.)

Pakker og s=E5nn:
Vi vil ha vin, kj=F8kkenutstyr(sjekk f=F8rst), vt-terminaler,
AT str=F8mforsyning, liten VGA-skjerm, andre datarekvisitter. (s=E5nt som
trengs i en um=F8belert 2-roms leilighet med maskinrom.)

Ta med:
Drikke og snacks.
Vertskapet lager "kanskje" kake og s=E5nn.

N=E5r:
12. november klokka 19 og utover

Hvor:
Lars Onsagers veg. 16-11
Dvs huset som er n=E6rmest rundkj=F8ringen p=E5 Lerkendal.
1. etg, leiligheten som er lengst unna Strindveien.
(Pass p=E5 at du ikke drukner i et gj=F8rmehull hvis du g=E5r snarveien, ov=
er
det som kanskje skal bli "plen", fra strindveien.)
Telefonnummeret er 73889037

=09Steinar & Magni