Jeg feirer bursdag!

Stig Hemmer stig@pvv.unit.no
Wed, 15 May 1996 00:00:45 +0200

[Sender dette til nerds-lista fordi den inneholder omtrent de folka
jeg forsøker å nå. De som ikke synes dette angår dem kan trygt
ignorere dette brevet.]

Som de fleste andre har også jeg bursdag og jeg hadde tenkt å ha et
lite selskap i den sammenheng.

De som mener de vet hvem jeg er invitert hvem til meg

   søndag 19. mai kl 17.

(Selve dagen er den 22.)

Jeg bor i Steinhaugen 14. Det kan være litt vanskelig å orientere seg
i nærområdet, men et hett tips er å se seg om etter en rød Lada, med
takgrind.

Jeg har selv deltatt i en god del bursdager det siste året og unnlatt
å ha med meg gave. Jeg vil derfor bli svært pinlig berørt om noen tar
med noe til meg.

Kaker derimot ville vært svært hyggelig!

Det hadde vært greit om folk forsøkte å gi beskjed om at de kommer,
slik at jeg hadde en viss formening om hvor mange gjøkalver som
trengs.

Stig Hemmer   aka   stig@pvv.ntnu.no
pvv   - ProgramVareVerkstedet ("The Software Workshop", a student society)
.ntnu - Norges Teknisk-Naturvitenskaplige Universitet
.no   - NOrway, a minor kingdom in northern Europe.           Yes in 2016!