Pizza paa Peppe's med mere ...

Anders Christensen anders@pvv.unit.no
Wed, 21 Feb 1996 09:58:38 +0100

Hei,

Til fredag er det igjen pizza paa Peppe's. Som vanlig er det klokken
19.00. Jeg haaper det kommer flere enn forrige gang, da vi dessverre
kolliderte med sendetiden til X-files (!).

Ellers, jeg vil anbefale Filmklubben/Cinemateket idag klokken 18.00,
da de viser "Bride of the Monster" av Ed Woods. Dersom filmer er
enten A-filmer og B-filmer, er dette en D-film. Den handler om den
gale vitenskapsmannen som bor i sumpen, der han eksperimenterer med
mennesker -- samt Vaar Heltinne som faller i hans kloer og Vaar Helt
(den filmtalentloese soennen til hovedsponsoren) som redder henne i
siste oeyeblikk.

Filmen skal visstnok vaere gjennomfoert talentloes, og kan anbefales
paa det grunnlaget.

Filmen starter som sagt idag klokken 18.00, medlemskort i Filmklubben
koster 100,- mens filmene koster 25,- pr stk. Filmen vises paa
Rosendal kino.

Jeg kjoerer her fra Gloeshaugen ved 17-tiden, de som vil kan sitte
paa, men da det er begrenset antall seter i bilen min, hadde det vaert
fint om jeg faar 'paameldinger' fra de som vil sitte paa.

-anders