[Frogma] RE: Problemer med kjøring (var: RE: [Frogma] Jeg h ar visst laget et level)

Erling Andersen erlinga at stud.ntnu.no
Wed, 28 Apr 2004 17:18:21 +0200

Hvilken java-versjon bruker du? Frogma krever i alle fall 1.4.0 for å kjøre.
Pass også på at det er GameEngineImpl du forsøker å starte, ikke
FrogmaApplet (med mindre du bruker appletviewer). Utover det aner jeg ikke
hva som kan være feil..

Forresten så er den zip-filen en smule utdatert, så om du fikk lastet ned
hele katalogen (med alle underkataloger) vil jeg anbefale at du bruker den
versjonen. Hvis du ikke fikk med alt, så jar jeg zippet alt som ligger der
til denne filen:
http://www.stud.ntnu.no/~erlinga/frogma/frogma_new/frogma_new.zip

--
Erling