[Frogma] Frogma p å SourceForge

Alf B Lervåg alfborge at stud.ntnu.no
Wed, 11 Sep 2002 21:08:07 +0200

--3Gf/FFewwPeBMqCJ

tirsdag 10. september 2002 skreiv Erling Andersen:
> Jeg har n=E5 lagt opp Frogma-prosjektet p=E5 SourceForge
> (http://sourceforge.net <http://sourceforge.net/> ), i h=E5p om at noen
> kanskje har lyst til =E5 hjelpe til med koding, grafikk, etc. Dere som
> allerede er en del av prosjektet b=F8r opprette brukere p=E5 SourceForge =
s=E5
> jeg kan f=E5 lagt dere til. Andre som har lyst til =E5 delta i prosjektet
> kan selvsagt ogs=E5 gj=F8re det samme. Si ifra til meg n=E5r brukerne er
> opprettet, s=E5 skal jeg gi dere rettigheter til prosjektet.
> [...]

Har allerede en bruker. absolon

> Info om prosjektet:
> Project Full Name:  Frogma
> Project Unix Name:  frogma
> CVS Server:         cvs.frogma.sourceforge.net
> Shell/Web Server:   frogma.sourceforge.net
> (PS: bruk SSH for =E5 koble til, ikke telnet eller ftp).

Glimrende... flytter vi hele cvs-treet dit da?
I s=E5 fall fjerner jeg cvs-treet p=E5 stud.  (Er ikke lurt =E5 ha koden fl=
ere
plasser... blir bare rot.)

> Som lisens valgte jeg GNU GPL (General Public License). Kildekoden er
> dermed fritt tilgjengelig for alle som m=E5tte ha =F8nske om =E5 lese ell=
er
> modifisere den.

Flott.

> H=E5per jeg ikke forblir alene om prosjektet :-)

Dessverre har jeg sinnsykt mye jeg driver med for tiden... hadde
egentlig planer om =E5 jobbe p=E5 frogma ogs=E5, men det ble liksom aldri n=
oe
av...

Mulig jeg plukker opp ting senere n=E5r jeg ikke har det s=E5 travelt
though...

--=20
Med hilsen,
Alf B Lerv=E5g