[Frogma] Oppdateringer!

Erling Andersen e-jander at online.no
Sat, 25 May 2002 23:21:51 +0200

Her kommer jeg igjen med en masse oppdateringer :)

- Cheats (se Cheat.java i cvs'en)
- Bedre bevegelse i bakker (hopper ikke s=E5 mye opp og ned lenger)
- ny versjon av gigant-levelen min (men enn=E5 ikke ferdig, snart)
- prototyp p=E5 plattform-objekt som kan bevege seg =
horisontalt/vertikalt.
Fungerer ikke helt bra enn=E5
- videreutvikling av alpha-tweaken. N=E5 g=E5r det kjapt :)
- mulighet for =E5 skru av lydeffekter, i menyene

S=E5 n=E5 er det bare =E5 hente ned fra cvs og teste! (jeg har ikke lagt =
ut ny
jar/zip/rar enn=E5)
Og hvis noen har lyst til =E5 forbedre p=E5 AriUtenBehn-monsterets =
grafikk,
er det bare =E5 sette igang.. det ser ikke helt bra ut slik det er n=E5 =
:(

mvh,
Erling