[Frogma] Re: Frogma level editor: mulig bug

Alf B Lervåg frogma at list.pvv.org
Thu, 2 May 2002 22:21:38 +0200

> La meg først få gratulere med en særdeles godt gjennomført
> prosjektoppgave!  Kanskje litt lett å runde, men man kan jo ikke få alt
> her i verden.  Morsomt så lenge det varer, iallfall.
>
> Jeg har lekt litt med level-editoren, og kommet fram til at det ikke
> spiller noen rolle hva man setter som BGM, det er Lolo-musikken som
> spilles uansett. Har dere hardkodet den inn, eller er det noe som ikke er
> helt som det skal med editoren?

Jepp. Den er hardkodet inn. Skal fikse ;)
Takk for skryten.

Grunnen til at spillet er lett å runde er vel hovedsaklig fordi vi ikke
konsentrerte oss noe særlig om den delen av spillet. Slike ting kan man
dille med når man har fungerende grafikk-motor og slike ting.

Håpet er jo også at folk kan hjelpe oss med å lage nye brett ;)
--
Alf