UserAnonymous Sets Topic *boff*

Pål Ivar Brekke palivar at stud.ntnu.no
Sun Mar 6 19:18:06 2005

Jeg ser ikke helt nytten av irc-kanaler. Hvis noen har for mye å snakke om
er jeg for mindre elektroniske medier, som for eksempel en pub. Den store
fordelen med news er jo at all skitpraten blir liggende, slik at de som ikke
er tilstede i sanntid fortsatt får med seg hva som skjer.

Det sier vel noe at å få to svar på et innspill har tatt 13-14 timer.

Vi kan naturligvis spørre på ntnu.news om noen gidder å lage
ntnu.studinehjelp og ntnu.leksehjelp. Hva med ntnu.bin.løsningsforslag?

mvh,
Pål Ivar