gammelt commodore 64 spill

Tore toreaur at stud.ntnu.no
Thu Mar 3 23:33:03 2005

64 wrote:

> takk, skal sjekke

Har du søkt Rom World? Jeg fant ikke C64 spill der, men det er kanskje
noen der
likevel hvis du søker litt rundt med Google i tillegg - så og si alle
andre spillplattformer har spill man kan laste ned fra den siden.

Emulator for C64 kan hentes her:
http://www.rom-world.com/dl.php?name=Commodore_64&emulator=yes

I tilfelle du fant ut tittelen på spillet ditt kan det hende at en "port"
til en annen spillmaskin finnes på Rom World (MAME er svært bra emulator
hvis du finner spillet portet til det.)

Ansvarsfraskriver:
Sjekk også lisensavtalene vedlagt i programmene som er lagt ut på ROM
World, [ikke piratkopier det er ulovlig..?] samt kjør gjerne anti-virus
programvare på alt du laster ned derfra.

Beneath a steel sky er forresten fritt tilgjengelig nå. (Revolution
software) -