[Datamuseum] Museet ++ Memoribilia til NVG?

Ola Nordal ola.nordal at gmail.com
Thu Jun 9 11:49:53 CEST 2011

Hei

et par kjappe kommentarer

Hilsen
Ola
Datamuseet

Den 03.06.11 00.01, skrev David Kaasen:

> Det er Ola Nordal.

> Hvilken modell?
Vi har ganske mye slikt, så det skal være ganske spesielt før vi tar det
(begynner å bli lite lagerplass, desverre). Alt fra 70-åra er fortsatt
interessant. Apolloer etc. har vi ganske mange av. Litt mer interessant
hvis den er komplett med programvare, dokumentasjon etc. og kjører.

> Dette kan kanskje være interessant for museet.

Vi har en del blader fra 1990-tallet. 80-tallet er imidlertid mer
interessant.

--
Ola Nordal
NTNUs Jubileumshistorie 2010