[Datamuseum] Fwd: [Aktive] PVV ryddes

Knut Auvor Grythe knuta at pvv.ntnu.no
Sat Sep 6 18:58:26 CEST 2008

Kanskje dere vil titte på dette, i tilfelle det er noe dere vil ha?

----- Forwarded message from Odd Rune Strømmen Lykkebø <lykkebo at pvv.ntnu.no> -----

Date: Sat, 6 Sep 2008 18:13:23 +0200
From: Odd Rune Strømmen Lykkebø <lykkebo at pvv.ntnu.no>
To: aktive at pvv.ntnu.no
Subject: [Aktive] PVV ryddes

Hei,

PVV _må_ ryddes.

Vi kaster derfor en hel masse skrot og dritt som har ligget og forfalt på PVV
over lengre tid, for å
	1) Gjøre det lettere å rengjøre.
	2) Ikke skremme bort folk.
	3) Vise at vi tar vare på rommet.
	4) Skape bedre inneklima.
	5) Utnytte plassen bedre.

Vi har:
	> En haug av bøker som etter siling har blitt dømt til å være "ræl". Det er
	  snakk om noen sett med manualer. Alt av "verdi" har vi stort sett satt pent og
	  pyntelig tilbake i hyller.

	> En haug av pappkasser og alskens metallobjekter og klinkeldunk som ingen klarer
	  å identifisere.

	> Nok skjermer på verkstedet til å lage en liten kino. Jeg VET at vi har diskutert dette
	  før, jeg husker aldri hvorfor, men nå står de på lageret, det er gigantiske
	  og de tar bort dyrebar plass. Vi har også en *haug* av gamle tastatur
	  liggende på verkstedet, i hyllene. BORT BORT BORT.

	> En dress, som vil bli kastet. Hvem ER denne greia sin da? Den lukter mugg
	  og ser dårlig ut.

	> En kabelvase uten like under bordet på verkstedet -- sikker på at vi kunne
	  slått både Gråstein og McDuck sammenlagt.

Det er i hovedsak snakk om det som ligger i gangen, samt lesestoffet som ligger under
bordet på PVV som kastes i denne omgang.

Eventuelle interessenter bes sende mail til lista og møte på PVV i morgen rundt
12-tiden for å finne ut om det er noe de vil ta vare på.

oR

----- End forwarded message -----

--
Knut Auvor Grythe