[Datamuseum] dugnad onsdag 15.

Ola Nordal ola.nordal at hf.ntnu.no
Tue, 14 Mar 2006 08:55:42 +0100

Heisann

Det har begynt =E5 skje en del ting p=E5 datahistoriefronten n=E5, synes jeg.
Nettsidene til datahistorieprosjektet - som til syvende og sist skal havne
p=E5 domenet datamuseum.no begynner ogs=E5 =E5 ta form. Forel=F8pig ligger de p=E5
http://idi.ntnu.no/datamuseum

De gamle nettsidene skal legges ut her. P=E5 sikt h=E5per jeg =E5 f=E5 samlet mye
materiale fra prosjektet her. Det er ogs=E5 =E5pent for at alle interesserte ka=
tegne seg som brukere av siden og opprette egne mapper. Hvis det er noen so=
p=E5 sikt vil ha interesse av =E5 ha tilgang til noen av hovedmappene, s=E5 lar
det seg ordne.=20

Og dessuten - er det noen som er gode p=E5 webdesign som har lyst til =E5
forbedre layouten, s=E5 blir jeg overlykkelig :-)

- Ola