[Datamuseum] dugnad på torsdag også

Anders Christensen anders at geekhouse.no
Tue, 22 Nov 2005 17:33:39 +0100

Hei,

Det er et lager i sentralbygget som skal 'nesten-tømmes'. Det er ikke
alt som er datautstyr, og det er ikke alt som skal tas vare på, men jeg
trenger hjelp til å plukke ut, trille og lagre det på IT-Syd. Merk at
dette er EN ANNEN dugnad enn den som Roar har annonsert for onsdag
ettermiddag. Den dugnaden som jeg annonserer her, gjelder et lager som
har tilhørt SIMa.

Det er avtalt å starte med arbeidet kl 09.00 på sentralbygget. Vi kan
møtes utenfor Tapir mat kl 09.00 torsdag 24. november. Jeg vet ikke
hvor lang tid dette vil ta, men et par timer tar det sikkert. Jeg ville
sette pris på om jeg får en mail i forkant fra de som planlegger å
komme (men ikke mangel på slik mail være noe som holder deg unna!).

Jeg håper det kommer nok til at vi i alle fall blir 3-4 stykker.

Med hilsen,
-anders