[Datamuseum] Re: Søker informasjon

Anders Christensen anders at idi.ntnu.no
Mon, 16 Feb 2004 17:01:33 +0100

Ja, jeg har massevis av info om det. Dispen har laget en oversikt over
ulike datamaskiner som har vært brukt som tungregneressurs fra 1962 og
frem til i dag. Det enkleste ville vel være om dere stakk innom meg, så
skal dere få kopier av endel artikler (hmmm, de fleste ligger vel forresten
på Web på

   http://www.ntnu.no/itea.info/datahistorie/ntnu-datahist.html

Jeg har også eksemplarer av endel av maskinene. Den som vet mest om
den som er utstilt i elektrobygget er Arve Dispen på 735-92989 (tror
jeg, nummer altså, ikke at han vet mest).

Stikk innom dersom dere lurer på noe, jeg sitter i IT-syd på rom
ITS-234, og er tilgjengelig på tlf 918-97-181

Med hilsen,
-anders