[Datamuseum] Flytting av utstyr fra bygg til IT-syd

Anders Christensen anders at idi.ntnu.no
Mon, 01 Sep 2003 15:56:23 +0200

jeg fikk tlf fra Transporten idag om at vi får bil fra dem i morgen
fra kl 08.00 (ja, det stemmer, åtte-null-null om morgenen). Jeg håper
flere har mulighet for å være med, for vi trenger noen til å hjelpe med
å ta utstyret ut på bygg, og skyfle det inn på IT-bygget. Det er også
sannsynlig at vi trenger noen til å hjelpe med lagring etc selv etter
normal arbeidstid.

Send meg gjerne en melding om hvorvidt du kan komme (og evt hvilken
periode du kan hjelpe til). Jeg kan nås på tlf 91897181 i arbeidstiden
og 922-53-622 på fritiden.

Tips gjerne ytterligere personer om at vi trenger hjelp imorgen (tirsdag)

Med hilsen,
-anders

PS: jeg tok den frihet å melde på et par som tidligere har vært på
    dugnader -- dersom du ikke tidligere har fått post herifra, men
    allikevel får denne meldingen, så er det årsaken.