[Datamuseum] Flytting av utstyr

Anders Christensen anders at idi.ntnu.no
Wed, 12 Nov 2003 15:13:42 +0100

Hei,

vi skal flytte endel utstyr fra Dragvoll, og har fått reservert
transporten på formiddagen i morgen. Dersom det er noen som har
mulighet for å hjelpe til fra klokken 08.00 (Ja, jeg skrev ikke
feil, det var faktisk så tidlig!) så hadde det vært fint. Vi
tar sikte på å starte så tidlig der oppe. Jeg treffer sjåføren
kl 08.00 på Gløshaugen og sitter på med ham opp, og er der oppe
sannsynligvis før 08.30. Arild Johansen fra ITEA skal være der
oppe fra 08.00 og begynner trolig å sette utstyret ut i korridoren
med en gang.

Det vi trenger folk til er å flytte utstyret fra lageret til
varemottaket, samt at vi senere på dagen kan komme til å trenge
noen på Gløshaugen til å ta imot utstyret og plassere det inn på
lagrene der nede.

Det er snakk om 1-2 Vax'er, ca ett dusin diskkabinetter (19''
rack i ca 1m høyde), 3-4 pallevogner og 3-4 paller ... under
forutsetning av at hukommelsen ikke spiller meg et puss nå :-)

Med hilsen,
-anders   (mobil: 918-97-181 eller 922-53-622)