[Datamuseum] Flytting av `ett rom' fra Perleporten

Anders Christensen anders at idi.ntnu.no
Tue, 26 Aug 2003 13:40:50 +0200

Hei, =

Tormod og jeg var nettopp borte og s=E5 p=E5 rommet med utstyr som er p=E5=
 =

Perleporten. Vi skal flytte det ut innen 1. september, og vi hadde =

tenkt f=F8lgende tidsplan:

   onsdag fra ca 12.00 og utover: Plassere utstyret p=E5 paller. Det er =

      to ND100-kabinett (rack), to 75MB ND-disker (halvh=F8yde rack) en =

      liten h=E5ndfull av halvstore ting, og en masse sm=E5ting. La meg =

      tippe at det er ca 10++ paller. =

   torsdag (ubekreftet m=E5 f=E5 klarsignal fra transporten) flytter vi =

      dette til bomberommet p=E5 IT-bygget. Vi h=E5per =E5 f=E5 gjort det=
te =

      fra kl 12.00 og utover; men jeg kommer tilbake med mer info n=E5r =

      jeg har f=E5tt bekreftelse fra Transporten.

Dette er derfor en foresp=F8rsel om hvem som kan komme etter lunsj i =

morgen og hjelpe til med =E5 plassere utstyret p=E5 paller. Vi treffes =

utenfor hovedinngangen til Realfagbygget kl 12.00, eller ring meg p=E5 =

918-97-181 dersom du kommer senere. =

Det er ogs=E5 fint om jeg f=E5r en e-post som forteller at du kommer, =

slik at vi har en oversikt over omtrentlig hvor mange som kommer. =

Med hilsen,
-anders