datamuseum - historieskrivere

Anders Christensen anders@idt.unit.no
Wed, 10 Apr 1996 10:25:50 +0200

> Derfor foreslår jeg følgende:
> Vi setter opp et møte med 3-4 av de mest sentrale personene av de vi kjenner
> til nå. (kom med forslag)

Jeg foreslår at vi får med Knut L Vik og/eller Olav B Brusdal herfra.

> Når det gjelder tid: Når passer det IKKE for dere ? (f.eks i løpet av april)
> Møtet bør være i uka og det bør være kveldstid.

Jeg har ikke noen spesielle dager som ikke passer, muligens bortsett
fra 16 og 17 april.

> Når vi er enige sender jeg ut en invitasjon til de aktuelle med et møte med
> påfølgende bespisning o.l.

Greitt. Jeg har begynt å samle artikler og informasjon om tidligere
tider. Det er endel som har vært mer eller mindre publisert før. Vi
burde få denne dokumentasjonen tilgjengelig i en samlet form, enten
på Web eller som ett eller annet særtrykk.

> ps. kom ikke igjennom via datamuseum@pw.unit.no, -fingertrobbel fra min
> side? d.s

Det er datamuseum@pvv.unit.no, med to enkle v-er i stedet for en
dobbel-v. Dersom du får to kopier av dette brevet, så virker det,
dersom du bare mottar en kopi, så skrik ut.

-anders